رها تر از دریا

سلامتی تنهایی که هیچ وقت بهمون خیانت نکرد...

رها تر از دریا

سلامتی تنهایی که هیچ وقت بهمون خیانت نکرد...

رها تر از دریا

اسم وبلاگ رو گذاشتم رها چون از زخم هایی ک خوردم، فهمیدم خدایی هر کسی لیاقت وابستگی نداره، حتی اون کسی ک شاهرگ حیاتم رو توی دستاش پیدا کردم....
با خودم گفتم باشه قبول بی خیالش میشم اما دیدم مگه منم میتونم مثه اون خیلی راحت چشمام رو روی همه چی ببندم و بگم : از اول بینمون چیزی نبوده.... واسه تصمیم گرفتم دریا باشم تا بتونم راحت از کنارش بگذرم ....این طوری شد که اسمش رو گذاشتم رها تر از دریا.....
خوش حال میشم بیاین اینستا ببینمتون/...www.instagram.com/atp29/

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

ینی من بمیرم هم کسی هیچی نمیگه....!!!

دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۳ ب.ظ

آدم زیر پونز نقشه زندگی کنه اما جای من نباشه....

آخه این چ وضعیه ؟؟؟؟ چرا من برای هیچ کس زنده و مرده ام فرقی نداره؟؟؟؟

یعنی من اینقدر بدم؟؟؟

آدم بدتر از من نیست نه؟؟؟

حتمااین داستان رو شنیدین که زمان یکی از پیامبرا بارون نمی اومد به خاطر یه آدم بد کار....

خعلی وقتا ب این فکر میکنم که اون آدم بده الان منم که تهران شده دشت کویر!!!!

خدایا بستم نیست؟؟؟؟؟

خسته شدم دیگه واسه هیچکس مهم نیستم ....

از این بیش تر خوار شم.....

از دار دنیا یکی داشتم که قلبم با اون بود خدایی یه جوری رفت که هنوز باور نکردم....

خدایا اون ک رفت دوستم بود....

خودت میدونی چقدر دوسش داشتم

ح کارمون به جایی رسیده که ب جای این که مثه قبل بهم بگه مراقب خودت باش میگه مراقب حرف زدنت باش ....

آخه این چ وضعیهههههه

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۲
rain man :|

نظرات  (۲)

۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۴:۴۹ بز بز قندی
داشتم توی خونه حرف میزدم...
انگار نه انگار اصن هیچ کسی صدامو نمیشنید...
دیوونه شدم...هیچ عکس العملی از کسی ندیدم.
بعضی وقتا فک میکنم که یه روحم نه آدم
عاخه هیشکی نمیبینه منو
شادترین مردم لزومأ بهترین چیزها را ندارند بلکه از هر چه سر راهشان قرار مىگیرد بهترین استفاده را مىکنند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی