رها تر از دریا

سلامتی تنهایی که هیچ وقت بهمون خیانت نکرد...

رها تر از دریا

سلامتی تنهایی که هیچ وقت بهمون خیانت نکرد...

رها تر از دریا

اسم وبلاگ رو گذاشتم رها چون از زخم هایی ک خوردم، فهمیدم خدایی هر کسی لیاقت وابستگی نداره، حتی اون کسی ک شاهرگ حیاتم رو توی دستاش پیدا کردم....
با خودم گفتم باشه قبول بی خیالش میشم اما دیدم مگه منم میتونم مثه اون خیلی راحت چشمام رو روی همه چی ببندم و بگم : از اول بینمون چیزی نبوده.... واسه تصمیم گرفتم دریا باشم تا بتونم راحت از کنارش بگذرم ....این طوری شد که اسمش رو گذاشتم رها تر از دریا.....
خوش حال میشم بیاین اینستا ببینمتون/...www.instagram.com/atp29/

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

روز پزشک مبارک...

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۵۲ ق.ظ
تبریک به خودم به تو به همه
روز پزشک رو به همه خانم دکترای عزیز و آقایون دکتر تبریک میگم ...
ایشاالله امسال به دست آورد های خوبی توی کارتون برسین و بتونین با تشخیص های توپتون دل مردم رو شاد کنین ...
و این که تو رو خدا دعا کنین منم کنکورم رو خوب بدم پزشک شم ن وا3 این که رویای کودکی ام هست به خاطر این که من از بچگی ام همیشه مریضیای جور واجور میگرفتم خلاصه با درد بچه هایی که تو بیمارستانن خو گرفتم ....
دلم میخواد منم دکتر شم که بتونم حداقل اون طوری که دلم میخواست توی بیمارستان باهام رفتار بشه با بیمارا رفتار کنم..
سلامتی خیلللللللللللللللللللللللللللللللی با ارزشه خیللللللللللللللییییییی....
خوش به حال کسایی که سلامت اند...
خیلیا الان روی تخت بیمارستانن از بچه دو سه ساله گرفته که روی تخته بیمارستان محکه چه پیرزن پیرمرد سکته کرده توی بیمارستان قلب...ممکنه بعضی هاشون خواهر برادر یا مامان بابای ما باشن
بیاین همین الان شده با یه صلوات ن خیلی باحالی یه حمد برای سلامتی شون دعا کنیم....
البته جا داره از دکترایی که توی این سال ها معالجه ام کردن یه تشکر بکنم
از گفتن دکتر فاکتور میگیرم:
خانوم دکترچاووش زاده،
دکتر:
دلیرانی،معظمی ،فهیم زاد،میرعرب،شیخ،مقدم ،فلاحیان،قاضی میرسعید،اسحاق حسینی و ...
خلاصه خیلی دوستون دارم ....
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۱
rain man :|

نظرات  (۳)

لطفا به منم سر بزن
فداااااااااااات با نظرات اجی بشم
پاسخ:
:)
خواهرمی دیگه!!!!
مرسیییییییییییییی
چیه خب؟؟؟؟؟
من پزشک اینده ام
اعتماد به سقفم تو حلقتون 
خخخخخخخخخخخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی