رها تر از دریا

سلامتی تنهایی که هیچ وقت بهمون خیانت نکرد...

رها تر از دریا

سلامتی تنهایی که هیچ وقت بهمون خیانت نکرد...

رها تر از دریا

اسم وبلاگ رو گذاشتم رها چون از زخم هایی ک خوردم، فهمیدم خدایی هر کسی لیاقت وابستگی نداره، حتی اون کسی ک شاهرگ حیاتم رو توی دستاش پیدا کردم....
با خودم گفتم باشه قبول بی خیالش میشم اما دیدم مگه منم میتونم مثه اون خیلی راحت چشمام رو روی همه چی ببندم و بگم : از اول بینمون چیزی نبوده.... واسه تصمیم گرفتم دریا باشم تا بتونم راحت از کنارش بگذرم ....این طوری شد که اسمش رو گذاشتم رها تر از دریا.....
خوش حال میشم بیاین اینستا ببینمتون/...www.instagram.com/atp29/

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

وحشتناک ترین موسیقی تاریخ

شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲ ب.ظ



                              

خدایا....

من مدرسه نمیخوام:(

عاقا صب ساعت 7 تا 3:30 بعد از ظهر:|



موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۴
rain man :|

نظرات  (۱۰)

آخیـــــــــــــــــــــش من مدرسم تمـــوم شده رفتـ :-)
اینا همه خاطره میشه ...:)
۱۷ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۱۳ محمد اسماعیلی
یادش بخیر خیلی روزای خوبی بود قدرش رو بدونینا
اصن مو به تن ادم سیخ میشه
ولی رها جان هرچی بچه ها از این شعر منتفرند مامانا عاشق این شعر هستند خصوصا وقتی یک بچه ی شیطون و شلوغ داشته باشن
ممنونم عزیزم که میای به دیدنم همیشه حضورت دلم رو شاد میکنه
پاسخ:
آره واقعا...مامانم منو میبینه میگه خب حالا خوبه یه چند وقت دیگه مدرسه ات شروع میشه از این بخور و بخواب در میای:|
ممنون که بهم سر زدین:)
من که دیگه جزو این قاعده نیستم 
ههههه
البته پارسال هر روز تا 8:30 شب مدرسه بودیم 
جونمون در میومد
پاسخ:
عاقا خوشا به سعادتتون!! ما رو هم توی این حال خوبتون یاد کنین:)
آش کشک خالته بخوری پاته نخوری پاته
پاسخ:
خخخخخخ
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۰۷ نفس سادات ......
واییییییییییییییی نگو نگو خداااااااااااااااااا
پاسخ:
خب باشه نمیگم 
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۴۳ بانوی عاشق :)
خخخخخ:))))))))))
بوی گندی است=))
+ ممنون از حضورتون
پاسخ:
بوی گند یه لحظه اشه...:|
من هی میخوام این 17 روز باقیمانده رو بهش فک نکنم شما هی یادم میندازین

:-\\ اَه 

;-)

پاسخ:
خب حالا مثلا ما فک نکنیم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی