رها تر از دریا

سلامتی تنهایی که هیچ وقت بهمون خیانت نکرد...

رها تر از دریا

سلامتی تنهایی که هیچ وقت بهمون خیانت نکرد...

رها تر از دریا

اسم وبلاگ رو گذاشتم رها چون از زخم هایی ک خوردم، فهمیدم خدایی هر کسی لیاقت وابستگی نداره، حتی اون کسی ک شاهرگ حیاتم رو توی دستاش پیدا کردم....
با خودم گفتم باشه قبول بی خیالش میشم اما دیدم مگه منم میتونم مثه اون خیلی راحت چشمام رو روی همه چی ببندم و بگم : از اول بینمون چیزی نبوده.... واسه تصمیم گرفتم دریا باشم تا بتونم راحت از کنارش بگذرم ....این طوری شد که اسمش رو گذاشتم رها تر از دریا.....
خوش حال میشم بیاین اینستا ببینمتون/...www.instagram.com/atp29/

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

و حالا این منم تنهای تنها....

پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲ ب.ظ


دلم گرفته

دلم شاید تنگ شده و خودم بی خبرم!

نمیدانم برای کی یا چی

ولی اینو خوب میدونم

دلتنگی کم دردی نیست...

از بچگی عادت کردم حرفایی که

پشت سرم میزنند

از حرفایی که به خودم میگن

خیلی بیشتر باشه

از بچگی عادت کردم

که هر موقع ازم پرسیدن

بهترین دوستت کیه

اشک توی چشمام حلقه بزنه

همه ی دردای دنیا بیاد توی سینه ام

ولی

یه لبخند بزنم و اسمِ یکی از

رفیق نما هام رو بگم

بعدم کلی تعریف و تمجید که

خیلی دختره خوبیه

بیخیال اینکه اون دختر منو فقط به عنوان یه هم مدرسه ای قبول داره و بس!



نظرات  (۱۵)

جون من؟
و حالا نه ...
چند روز دیگه واقعن تویی تنهای تنها ... مدرسه ...
پاسخ:
عارعععععع
سلام

رها جان خوبی 

بخدا همه بهم میگن کجایی 

وقت نیس دیگه دیگه ببخش اگه نمسرم وقت نیس  ببخش معذرت میخوام از غیبتم
پاسخ:
سلام
ممنونم
دیگه داشتم نگران میشدم:(
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۰۹ نفس سادات ......
هییییییییییییییییی
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۱۶ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ

غصه نخور اجی درست میشه یه روز به اشتباهش پی میبره

۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۳۲ آقای سر به هوا ...
منم داشتم از این دوستا ...
ههه
منم دوست صمیمی ندارم
تنهایی بد دردیه میفهممت
رها جان ممنونم از لطف تو . من چون داشتم میرفتم سفر ضمن اینکه آدم رفتنش با خودشه برگشتنش با خدا. برای همین زمان تعیین نکردم میدونستم یک هفته ای هست سفرم ولی خوب آدم از فرداش خبر نداره . منتظرت هستم
سلام وبتون خیلی قشنگه اگه باتبادل لینک موافقید خبرم کنید
۲۰ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۵۱ سعید اصلانی
سلام مطالب صفحه اولتو خوندم خوشحال میشم تبادل لینک کنم...
اما یه توصیه برادرانه دارم ... امیدوارم فضای وبلاگت رو عوض کنی تو عالم روان شناسی وقتی از یه نفر دوری اگه بنا باشه بهش برسی میتونی منتظر باشی و... اما وقتی یه طوری میشه که تموم کنی دیگه نباید کشش بدی
پاسخ:
والا دارم تمام سعی ام رو میکنم که تموم شه ولی خب سختههههههه
لطف داری عزیزم . در سفر بودم ببخش که نتونستم زودتر جوابتو بدم . تازه اومدم . انشاالله بازم  شاهد حضورت باشم . میدانی که خوشحالم میکنی
طبق درخواستتون برای تبادل لینک ... شما رو لینک کردم
پس وبلاگم رو لینک کنین
ولی من نه اشک تو چشمام جم میشه نه اسمه رفیق نماهامو میگم!!خیلی شیک میگم...ن  دا   رم
۱۹ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۵۷ نفس سادات ......
هیییییییییییی منم یه همچین دوستی دارم دلم تنگیده براش
سلام
به وبلاگم سر بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی