رها تر از دریا

سلامتی تنهایی که هیچ وقت بهمون خیانت نکرد...

رها تر از دریا

سلامتی تنهایی که هیچ وقت بهمون خیانت نکرد...

رها تر از دریا

اسم وبلاگ رو گذاشتم رها چون از زخم هایی ک خوردم، فهمیدم خدایی هر کسی لیاقت وابستگی نداره، حتی اون کسی ک شاهرگ حیاتم رو توی دستاش پیدا کردم....
با خودم گفتم باشه قبول بی خیالش میشم اما دیدم مگه منم میتونم مثه اون خیلی راحت چشمام رو روی همه چی ببندم و بگم : از اول بینمون چیزی نبوده.... واسه تصمیم گرفتم دریا باشم تا بتونم راحت از کنارش بگذرم ....این طوری شد که اسمش رو گذاشتم رها تر از دریا.....
خوش حال میشم بیاین اینستا ببینمتون/...www.instagram.com/atp29/

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
         اینکه میگم حافظه ام در حد تک سلولیه ینی این...
دیشب بیدار بودم ک کشتی ببینم با بازی بارسلونا رو بعد یه دفعه حوس بستنی کردم خلاصه در اخر که خواستم بخوابم دیدم کنترل نیست منم که خب برای خاموش کردن هیچ وقت از کنترل استفاده نمیکنم مستقیم از برق میکشم:| هیچی از برق کشیدمو اینا ...
بعد صب هم با این صدا که: رها کنترل تلوزیون رو کجا گذاشتی از خواب نازم بیدار شدم..
کل خونه بسیج شدیم که خب کنترل کجاست.....و در نهایت کنترل جایی نبود جز....
فریزر کنار بستنی ها 😁
خب چیه مگه آدم یادش میره دیگه ... در عوض میتونم یه تبریک به سامسونگ بگم که کنترل های سری اسمارتش میتونن به مدت 8 ساعت در دمای منفی 19 درجه مقاومت کنن...
البته مقاومت رو کرد ولی یه مشکل خیلی کوچولو تکرار میکنم خیلی کوچولو وجود داره و اونم اینه که   کنترل دیگه کار نمیکنه😀
موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۲
rain man :|

نظرات  (۱۱)

ناقابل یخ زده ..
یه بار تهران خیلی سرد شد .. من هم خیلی بچه بودم .. تلوزیون کار نمی کرد.. روش لحاف انداختیم .. زمان قدیم هم زیاد گاز نبود ..
لحاف انداختیم کمی گرم شد کار کرد :))
بذاریدش روی بخاری شاید فرجی شد :)
good
ههههههههههههههههههههه
دیگه سر نمیزنید:(
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۰۸ فرزند ادم منتظر یوسف زهرا
رهاجان سری به مانمیزنی منتظرتم
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۰۷ فرزند ادم منتظر یوسف زهرا
ههههههههههههههههههههه
عاخیییییییی
چ مشکل کوچولویی,نازی^_^
خخخخخخخخ خدایه عقلی به منو شماو کسایی که مثل ما هستن بده، ممنون میشم وبمو دنبال کنین ومنو عضو پیونداتون قرار بدین من شمارو هم دنبال میکنم که تو پیوندهام میزارم ممنون:-)
:\

ههههههههههه

خعلی سر بلندمان کردی
 فقط مواظب باش بستنی رو داخل مایکروفرو یا گوشی توی ظرفشویی ندازی 
 چون می هیچ وجه کار نخواهد کرد P-:
:))))دمت گرم..منو یاده خودم انداختی:))تو مایه سربندیه مایی عزیزم
برایتان موفقیت توام با سر بلندی آرزومندم
درود بر شما 
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۰۸ نفس سادات ......
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی