رها تر از دریا

سلامتی تنهایی که هیچ وقت بهمون خیانت نکرد...

رها تر از دریا

سلامتی تنهایی که هیچ وقت بهمون خیانت نکرد...

رها تر از دریا

اسم وبلاگ رو گذاشتم رها چون از زخم هایی ک خوردم، فهمیدم خدایی هر کسی لیاقت وابستگی نداره، حتی اون کسی ک شاهرگ حیاتم رو توی دستاش پیدا کردم....
با خودم گفتم باشه قبول بی خیالش میشم اما دیدم مگه منم میتونم مثه اون خیلی راحت چشمام رو روی همه چی ببندم و بگم : از اول بینمون چیزی نبوده.... واسه تصمیم گرفتم دریا باشم تا بتونم راحت از کنارش بگذرم ....این طوری شد که اسمش رو گذاشتم رها تر از دریا.....
خوش حال میشم بیاین اینستا ببینمتون/...www.instagram.com/atp29/

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

خدافظی:(

سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۴۲ ب.ظ
کوله پشتی نو ، کتونی نو، دفترای رنگی رنگی، خودکارا و روان نویس های جدید همراه با یک بوی گند
که فقط دانش اموزان حس میکنند یعنی
مهر اومد
چه بخوام چه نخوام شتریه که دم در خونه هر دانش آموزی خوابیده...
با این که امسال اولین سالیه که دلم اصلا نمیخواد مدرسه ها شروع بشه
هر چند که امسال ما کل مرداد رو مدرسه بودیم..
خلاصه اینکه معلما برای اول مهر کلی تکلیف دادن ومن هیچ کاری نکردم:(
تازه امتحان هم داریم...
همه ی این حرفا رو زدم که بگم
خیلی ممنونم که به وبلاگم سر میزنین ولی من در طول سال فکر نکم برسم که
بلاگ سر بزنم و این احتمالا آخرین پستی بود که میگذارم...
البته احتمالا هر دو ماه یه پست بگذارم:)
خیلی از شما محبت کردین و منو جزو پیوند هاتون قرار دادین
میتونین منو پاک کنید :)
تابستون کنار شما خیلی به من خوش گذشت....
ممنونم از
 بزبزی جان که همیشه با مطالب خوبش برای چند دقیقه هم شده ادمو بیخیال غمو غصه میکرد...
ممنونم از
اجی عزیزم نفس سادات که همیشه از اون روزیایی که دو سه نفر بیشتر
به وبلاگ نمیومدن ، همیشه دنبالم میکرد وبا نظراتش خوش حالم میکرد..
ممنونم از:
آقا سعید که یه جورایی حق برادری دارنو من واقعا ازشون ممنونم یه خاطر همه
حرفای امیدوارکنندشون...
ممنونم از:
گیتی خانوم که واقعا شعرشون حرف نداره و حضورشون همیشه خوش حالم میکنه
و در نهایت ممنون از:
 خانوم بی پلاک، جناب علی یاد،گیسو خانوم ، شقایق خانوم، خودم ِ عزیز،
رها خانوم،اقا ی خیلی سر به هوا
خدافظی برای من که واقعا سخته بد جوری عادت کردم به این فضا

خداحافظ



موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۴
rain man :|

نظرات  (۱۵)

۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۲۲ محمدامین فضلی
سلام :)
وبتونو تو یکی از پیوندا دیدم (زیباست)
اگه تمایل داشتین لینک و دنبال شیم
خواستین خبرم کنید :) ممنون
سلام
خوبی؟
اخ کجا بودی نامرد؟
دلم لک زده بود برات
۱۱ مهر ۹۴ ، ۲۱:۳۰ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
سلام عزیزم ببخشید که دیر اومدم اخه نتم خیلی وقته مشکل داره امید وارم همیشه موفق باشی اجی جون خدافظ
خیلی موفق باشید....:))
مرسی از خودت آبجی مهربونم
امیدوارم تو لحظه لحظه ی زندگیت موفق باشی و خندون
اگه وقت کردی زود به زود سر بزن به وبت
یه دنیا شادیو موفقیت و خنده و روزای خوب واست آرزو میکنم♥♥♥♥♥
آجی خانوم عزیزم
ببخشید که زودتر نتونستم بیام,
خودت که میدونی رفته بودیم سفر:))))

دو سه دقیقه که چیزی نیس
کاش میتونستم یه کاری کنم که
همه ی عمرت غم و غصه رو بیخیال شی


همه واسه اول مهر باید یکم از نت دور باشن
ولی 2 ماه یه پست کم نیستش؟؟؟؟

ولی به هر حال امیدوارم که امسال یه دوست
توپ و پایه گیرت بیاد^_^
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۵۵ سعید اصلانی
شاد و موفق باشی خواهرم حتما اگه فرصت کردی بیا سر بزن به وبت.
ههیی
باشید حالا 
منم قایمکی با موبایل گاهی یه چکی میکنم ...
پاسخ:
آره بابا هر چند ماه ایشاالله یه پست رو میگذارم
من درسام تموم شده ولی باید برم دانشگاه:( معلوم نیست دیه به این فضا برگردم:( دلم واسش تنگ میشه:( ولی ایشالا وقتی برگشتم با دست پر برمیگردم:)
پاسخ:
منم دلم تنگ میشه;(
ایشاالله با دست پر برگردی:)
ار خانمم:))
مگه کلاس چندمی؟؟ چ رشته ای؟؟
پاسخ:
تجربی 
۲۴ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۰۲ آقای سر به هوا ...
وایییییی معروف شدم :)) :دی
نه چرا پاک !؟ ما به دوستامون وفاداریم .
موفق باشی ...
پاسخ:
معروف بودی قربان!
لطف دارین
سلام :)
چ بد که داری میری:(
اولندش من خانمم نه جناب :دی
دومندشم مگه میری کلاس چندم که نمیای سر بزنی؟؟؟
ما که کل دبیرستان رو از بعد مدرسه تا پاسی از شب رو در نت به سر میبردیم :| به غیر سال کنکور
ان شاءالله هرجا هستی موفق و موید باشی :)))
پاسخ:
عه خانومی؟
الان میکنم سرکار...
والا حجم درسا زیاده دیگهه بعد مامانو اینا دیگه:|
ایشالا امسال معدل 20 بیای تو نت و شیرینی بدی باش؟؟؟؟؟؟/

بخدا انقد عجله دارم این پستت رو اصلن ندیدم ولی وبم تتا سسال اینده هم هس ایشالا سال بعد دوباره دور هم جمع شیم منم حجم نتم توم بشه  دیگه نمیام به هرحال خوبی بدی دیدی ببخش
ممنونم ازت باباش دلم برات میتنگه.
پاسخ:
قربانت ایشالله شیرنی هم میدم
اجی وبت نپاکی هااااااا بذار بمونه دوباره بعد سال تحصیلی بیا مث من
پاسخ:
آره ایشاالله همین کارو میکنم

الهی فدات شم من دلم بدجور برات تنگ میشه اجی موفق باشی.منم باید کم کم به اینجا کمتر سر بزنم.
پاسخ:
عزیزم:)
منم دلم برات خیلی تنگ میشه آجی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی