رها تر از دریا

سلامتی تنهایی که هیچ وقت بهمون خیانت نکرد...

رها تر از دریا

سلامتی تنهایی که هیچ وقت بهمون خیانت نکرد...

رها تر از دریا

اسم وبلاگ رو گذاشتم رها چون از زخم هایی ک خوردم، فهمیدم خدایی هر کسی لیاقت وابستگی نداره، حتی اون کسی ک شاهرگ حیاتم رو توی دستاش پیدا کردم....
با خودم گفتم باشه قبول بی خیالش میشم اما دیدم مگه منم میتونم مثه اون خیلی راحت چشمام رو روی همه چی ببندم و بگم : از اول بینمون چیزی نبوده.... واسه تصمیم گرفتم دریا باشم تا بتونم راحت از کنارش بگذرم ....این طوری شد که اسمش رو گذاشتم رها تر از دریا.....
خوش حال میشم بیاین اینستا ببینمتون/...www.instagram.com/atp29/

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

چالش کارنامه ها:| به سبک بلاگ

جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۵۲ ب.ظ

دوشنبه چالش عکس گرفتن از کارنامه!!

هر کی این پست رو میخونه خود به خود دعوته!

زیرشم نزنید.خودم اولیشم که میذارم:)))

هر کس خوند و از چالش خوشش اومد بزاره وبلاگش ....


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۱
rain man :|

نظرات  (۶)

۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۲ بــازارچـــــــه
بــازارچـــــــه
ارسال آگهـی رایگان

اجناسی که داری و اما لازم نداری رو فقط یک عکس بگیر رو راحت با قیمت عالی بفروش
یا اگه چیزی لازم داری میتونی با قیمت مناسب بخری

پس همین الان به سایت بازارچـه مراجعه کن

http://Bazar.tikabzar.com

۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۱ ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
نوچ 8 تیر گوشیم میاد دستم
وگرنه روز بدبختیم 29 همین ماهه
پاسخ:
من دیگ حرفی ندارممم:|
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۵۸ ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
میگی چیتال تونم خو؟؟؟؟
پاسخ:
نمیدونم والا...خوش ب حالت مدرسه ما ک اصرار داره هر چه زودتر ما رو با کارنامه ها رو ب رو کنه :|
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۵۴ ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
هشتم تیر
پاسخ:
اوه چ دیر!!!
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۵۴ ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
من تا هشتم نمیتونم 
ولی گوشیمو که گرفتم میذارم
پاسخ:
اوکی ممنون:)
من ندیدم این پست رو
:/
عینکم کجاس؟
حالا بعدا ایشاا.... میخونمش
:دی
هنوز که ندادن حالا دادن باشه
پاسخ:
اره برا منم هنوز ندادن... ولی حالا دوشنبهههه منتظرممم:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی