رها تر از دریا

سلامتی تنهایی که هیچ وقت بهمون خیانت نکرد...

رها تر از دریا

سلامتی تنهایی که هیچ وقت بهمون خیانت نکرد...

رها تر از دریا

اسم وبلاگ رو گذاشتم رها چون از زخم هایی ک خوردم، فهمیدم خدایی هر کسی لیاقت وابستگی نداره، حتی اون کسی ک شاهرگ حیاتم رو توی دستاش پیدا کردم....
با خودم گفتم باشه قبول بی خیالش میشم اما دیدم مگه منم میتونم مثه اون خیلی راحت چشمام رو روی همه چی ببندم و بگم : از اول بینمون چیزی نبوده.... واسه تصمیم گرفتم دریا باشم تا بتونم راحت از کنارش بگذرم ....این طوری شد که اسمش رو گذاشتم رها تر از دریا.....
خوش حال میشم بیاین اینستا ببینمتون/...www.instagram.com/atp29/

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

میخوام برم....

جمعه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۵۵ ب.ظ

میخوام برم گم شم ...

وبلاگم میخوام حذف کنم...

نمدونم شایدم حذفش نکردم ولی دیگه بهش سر نمیزنم...

هر چند میدونم که هیچ فرقی برای بقیه نداره..

یه دو سه نفر سر میزنن که همونام یکی شون نظر نمیگذاره...

وقتی بودن یا نبودنت فرقی نداره

بهتره بری که بدتر از این زجر نکشی...

این جمله یادگاری از من...

والا خودمو اسکول کردم حیف چشمم نیست که پس فردا باید استکان بذارم روی چشمام تا آدما رو ببینم!! هی بیا پست بذار بعد یه نفرم خبر مرگِ دشمنام!! نمیاد نظر بذاره...

بعد اون وقت منِ خر میام صد جا توی وبلاگای قزویت نظر میذارم که آره وای چ جالب بود چ خوب بود لایک عزیزم...

لایک بخوره توی فرقِ سرم....

عه عه تیر تو وبلاگم گفتم میخوام برم بمیرم خودکشیو اینا بعد یه آدم نبود بگه نکن حالا چرا و اینا....

دنیای مجازی جای من نبود ... ترجیح میدم توی دنیای واقعی پیش کسایی باشم که همیشه با قلبشون لایکم کردن....


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۳
rain man :|

نظرات  (۲)

۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۳۱ فرزند ادم منتظر یوسف زهرا
دقت کن زندگی هرلحظه میخواد به آدم ثابت کنه تازه کجاشو دیدی اینکه چیزی نیست!به خدا امیدوار باش خدا همیشه هست کافیه حسش کنی


منتظرتم عزیزممممممم

تبادل لینک موافق بودی خبر بده/
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۲۷ نفس سادات ......
اخه چرااااااااااا نه نرو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی