رها تر از دریا

سلامتی تنهایی که هیچ وقت بهمون خیانت نکرد...

رها تر از دریا

سلامتی تنهایی که هیچ وقت بهمون خیانت نکرد...

رها تر از دریا

اسم وبلاگ رو گذاشتم رها چون از زخم هایی ک خوردم، فهمیدم خدایی هر کسی لیاقت وابستگی نداره، حتی اون کسی ک شاهرگ حیاتم رو توی دستاش پیدا کردم....
با خودم گفتم باشه قبول بی خیالش میشم اما دیدم مگه منم میتونم مثه اون خیلی راحت چشمام رو روی همه چی ببندم و بگم : از اول بینمون چیزی نبوده.... واسه تصمیم گرفتم دریا باشم تا بتونم راحت از کنارش بگذرم ....این طوری شد که اسمش رو گذاشتم رها تر از دریا.....
خوش حال میشم بیاین اینستا ببینمتون/...www.instagram.com/atp29/

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

ناراحتی ینی...

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶ ق.ظ

اره حس بدیههه... دیدی ی وقتا آدم دوست داره بره توی فاز ناراحتی و اینا بی خیال همه چی

فقط ببینه ک یکی میاد پیشش...امان از اون لحظه ای ک نیاد...له میشه آدم:|

بدون شرح:|

فقط ی چیز ... جدیدا نتها همو نمیفهمیم بلکه احساس میکنیم بهترین قاضی دنیاییم و واسه خودمون حکم میدیم ک آره تو اشتباه کردی نه حق با تو بود...یادمون نره بهترین قاضی دنیا یکی دیگه است...

هعی...ی زمانی منم بست فرند داشتم:(( همون ک عاشق ماه بود:)

امیدوارم هیچ وقت ب خاطر دوستی ناراحتی ب سراغتون نیاد...

جزو بد ترین ناراحتی هاست:((

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۵
rain man :|

نظرات  (۷)

سلام دوست عزیز

من وبلاگ شمارو دنبال کردم
ممنون میشم دنبال بفرمائید

یا علی
۲۵ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۶ ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
من بست فرند فور عورای زیادی داشتم
ولی حیف تخم رفاقت نداشتن
پاسخ:
عور :))  خخخخخخخخخخخخ
سه ساعت دارم نگاهش میکنم:)))

سلام
تو ام مث همه اونایی ک تو این هاگیر واگیر تلگرامو اینستا و لاین و واتس اپ هنوز پی وبلاگ نویسین ، قلم خوبی داری و من تقریبا اینو ب همه میگم! آخه وبلاگ نویسی و وبلاگ نویس بودن یه چی دگ ست..
دنبال شدی :)
پاسخ:
اره دقیقا از همونام:)))
ممنون
کاملا درک کردم همه رو :(((((
۲۵ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۸ سیّد محمّد جعاوله
خاص بود
ممنون
:((((((((((
پست خوبی بود 
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی