رها تر از دریا

سلامتی تنهایی که هیچ وقت بهمون خیانت نکرد...

رها تر از دریا

سلامتی تنهایی که هیچ وقت بهمون خیانت نکرد...

رها تر از دریا

اسم وبلاگ رو گذاشتم رها چون از زخم هایی ک خوردم، فهمیدم خدایی هر کسی لیاقت وابستگی نداره، حتی اون کسی ک شاهرگ حیاتم رو توی دستاش پیدا کردم....
با خودم گفتم باشه قبول بی خیالش میشم اما دیدم مگه منم میتونم مثه اون خیلی راحت چشمام رو روی همه چی ببندم و بگم : از اول بینمون چیزی نبوده.... واسه تصمیم گرفتم دریا باشم تا بتونم راحت از کنارش بگذرم ....این طوری شد که اسمش رو گذاشتم رها تر از دریا.....
خوش حال میشم بیاین اینستا ببینمتون/...www.instagram.com/atp29/

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

بالاخره ماه رمضون هم اومد...

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۱۱ ب.ظ

اول از همه این که ماه مبارک رمضان به همه مبارک...

هه به قول هوشنگ توی شمعدونی : تبریک تبریک به تو تبریک به خودم تبریک به همه :)

نمیدونم شما ها از ماه رمضون چ خاطراتی توی ذهنتون دارین....

اولین روزی که روزه گرفتین رو یادتونه یا نه؟؟؟

یا اینکه کلا فازتون نیست و روزه نمی گیرین...

ولی خدایی قبول ندارین دلمون واسه شنیدن صدای ربنا تنگ شده بود...

واسه اینکه صبح ها با چشمای پف کرده و خواب الود ، پاشیم سحری بخوریم.....

واسه گشنگی ها مون، تشنگی ها...

ولی خدایی سخته ... به خصوص این چند سال که توی تابستونه و با این گرمای طاقت فرسا

ولی ماه رمضون با همه سختی تشنگی اش و گرسنگی اش برای همه رحمت داره...

حالا شاید الان متوجه نشیم ولی ....

اثر خودشو می گذارد....


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۸
rain man :|

نظرات  (۱)

اولین روزی که روزه گرفتم رو هیچ وقت یادم نمیره....

پدرم یه سبد بزرگ انگور گرفته بود منم عاشق انگور!!! هیچی من انگور رو نگاه کردم و انگور منو .... خلاصه دیگه منم نفهمیدم چی شد فقط دیدم مثه لودر دارم انگور ها رو می خورم و بابام هم بالا سرمه:)))

پاسخ:

ممنون از حضورتون

خاطره جالبی بود:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی