رها تر از دریا

سلامتی تنهایی که هیچ وقت بهمون خیانت نکرد...

رها تر از دریا

سلامتی تنهایی که هیچ وقت بهمون خیانت نکرد...

رها تر از دریا

اسم وبلاگ رو گذاشتم رها چون از زخم هایی ک خوردم، فهمیدم خدایی هر کسی لیاقت وابستگی نداره، حتی اون کسی ک شاهرگ حیاتم رو توی دستاش پیدا کردم....
با خودم گفتم باشه قبول بی خیالش میشم اما دیدم مگه منم میتونم مثه اون خیلی راحت چشمام رو روی همه چی ببندم و بگم : از اول بینمون چیزی نبوده.... واسه تصمیم گرفتم دریا باشم تا بتونم راحت از کنارش بگذرم ....این طوری شد که اسمش رو گذاشتم رها تر از دریا.....
خوش حال میشم بیاین اینستا ببینمتون/...www.instagram.com/atp29/

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

سلامتی همه سروقامتان ایران!!

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۴۶ ب.ظ


تیم ملی والیبال ایران ساعت ۲۱امشب درادامه هفته ششم لیگ جهانی درحالی میزبان آمریکا قهرمان سال گذشته است که شرایط برای دو تیم بسیار متفاوت و انتظار جدال سختی بین آنان وجود دارد.    

به گزارش گروه ورزشی «خبرگزاری دانشجو» در هفته ششم لیک جهانی والیبال تیم ملی ایران در دومسابقه میزبان آمریکا تیم صدرنشین گروه B سطح یک خواهد بود که این بازی های ساعت 21 روزهای جمعه و یکشنبه 29 و 31 خردادماه در سالن 12هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

هر چند تیم ملی والیبال آمریکا برای نخستین بار به تهران سفر می کند وقطعا این موضوع در عملکرد این تیم تاثیر گذار خواهد بود اما توانایی ملی پوشان والیبال آمریکا به گونه ای است که به رغم میزبانی ایران انتظار جدال سختی بین دو تیم وجود دارد.بقیه مطلب را در ادامه مطلب بخوانید...

مسابقه والیبال با سرویس آغاز می شود و چون بازیکنان آمریکا در زدن سرویس های پرشی مهارت خاصی دارند حتما دریافت ایران همانند دو بازی دور رفت با مشکل روبرو خواهد شد  از سوی دیگر دریافت کنندگان تیم آمریکا در زمره بهترین های جهان در حال حاضر هستند و باز کفه ترازو ازنظر تکنیکی به سود تیم آمریکا است.دریافت کنندگان تیم آمریکا رتبه های اول تا سوم دور رفت این رقابت ها را در اختیار دارند و متئو اندرسون ، آرون راسل و اریک شوجی بهترین های دور رفت بودند  در تیم ایران فرهاد قائمی در رتبه نهم دریافت کنندگان قرار دارد.

اریک شوجی دیگر بازیکن تیم آمریکا در رتبه نخست بهترین توپ گیران دور رفت است و سعید معروف در جایگاه پنجم و فرهاد قائمی در جای ششم این رده قرار دارند.

عنوان سوم بهترین اسپوکر دور رفت در اختیار تیلور ساندر از تیم آمریکا است و میلاد عبادی پور در جایگاه چهارم است عنوان دومین و چهارمین بهترین مدافع در اختیار مکسول هالت و دیوید اسمیت از آمریکا ست و سیدمحمد موسوی در جایگاه پنجم است  میشا کریستین سن بهترین سرویس زن است و هیچ بازیکنی از ایران در این گروه فعلا قرار ندارد همچنین عنوان بهترین پاسور دو رفت لیگ جهانی را میشا کریستین سن در اختیار دارد و سعید معروف کاپیتان ایران در جایگاه سوم است. 

این داده ها حکایت از برتری بازیکنان آمریکا از نظر تکنیک و تاکتیک دارد و شاید تنها دلیل برتری ایران میزبانی باشد که از نظر تماشاگرتیم ملی والیبال ایران در دو بازی رفت در آمریکا میزبان بود زیرا90 درصد تماشاگران سالن والیبال شهر لس آنجلس آمریکا ایرانی بودند.


نظرات  (۱)

۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۹:۲۲ Fatemeh sadatmand
تبریک به شما 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی