رها تر از دریا

سلامتی تنهایی که هیچ وقت بهمون خیانت نکرد...

رها تر از دریا

سلامتی تنهایی که هیچ وقت بهمون خیانت نکرد...

رها تر از دریا

اسم وبلاگ رو گذاشتم رها چون از زخم هایی ک خوردم، فهمیدم خدایی هر کسی لیاقت وابستگی نداره، حتی اون کسی ک شاهرگ حیاتم رو توی دستاش پیدا کردم....
با خودم گفتم باشه قبول بی خیالش میشم اما دیدم مگه منم میتونم مثه اون خیلی راحت چشمام رو روی همه چی ببندم و بگم : از اول بینمون چیزی نبوده.... واسه تصمیم گرفتم دریا باشم تا بتونم راحت از کنارش بگذرم ....این طوری شد که اسمش رو گذاشتم رها تر از دریا.....
خوش حال میشم بیاین اینستا ببینمتون/...www.instagram.com/atp29/

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

I am great!!!

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۲۷ ب.ظ

امروز بی نهایت بار حالم خوبه .اونم بعد از این همه مدت که فقط برام خبرای بد پشت سر هم ردیف شده بودن....از کتلت شدن خودم تا بهم خوردن رابطه دوستی ام با کسی که واقعا همه زندگی ام بود ....... 

شاید به خاطر این که امروز وقتی جواب آزمایش هام رو به دکتر نشون دادم ، لبخن زد و گفت:نسبتا خوبه!!!!

میدونین چند ساله منتظر شنیدن این جمله بودم.....

هر چند که خودم هنوز باورم نمیشه و توی این فکرم که احتمالا اشتباه شده......

شاید چون وقتی توی تاکسی نشستم، راننده داشت،آهنگ «تمام شد» امیر تتلو رو گوش میکرد....

شاید چون وقتی از جلوی پارک لاله گذشتم ،بوی چنارهاش 180 درجه حالم رو عوض کرد ...

شاید چون وقتی به فکر همون دوست ام که رابطه ام باهاش بهم خورده افتادم ، ناخودآگاه یه لبخند روی لب هاl نقش بست....

ولی خدایی حالم یه جاهایی گرفت،امروز راهم به بیمارستان کودکان مفید افتاد،رفتم تو کلی بچه مریض اونجا بودن....صدای گریه بچه ها ، پدر هایی کیف و پرونده پزشکی به دست توی سالن ایستاده بودن...مادر هایی که به راحتی میشد اشک رو در حالی که به بچه هاشون لبخند میزدند،دید.....

هی روزگار،چقدر بچه به خاطر سرطان از پیش ما رفتند؛ به خاطر نرسیدن دارو بهشون...

سلامتی کم ترین چیزیه که یه بچه باید داشته باشه....بچه ای که مریضه شاید بخنده اما ته دلش درده...

بیاییم امشب واقعا برای سلامتی بچه ها دعا کنیم واسه بچه های محک، بچه هایی که بیماری خاص و ناشناخته دارن ......

امروز خیلی به خودم اومدم ..... من که همیشه از این حرفا میزنم «که خیلی ها حالشون از من بدتره ولی دارن زندگی میکنن و اینا »، امروز فهمیدم که فقط شعار بود....

چون وقتی رابطه ام با m (همون دوستم که باهاش بهم زدم ) بهم خورد ، من نابود شدم ....

زندگی برام بی معنی شده بود و به انتها رسیده... واقعا می خواستم ......

و  از خودم بدم اوم که  زندگی ام رو به خاطر یه نفر مختل کردم....به خاطر کسی که هیچ وقت براش مهم نبودم و نیستم....به خاطر کسی که کل دوستی مون رو به خاطر یه نفر فروخت....به خاطر کسی که من براش مثه دستمال کاغذی بودم....

هر چند من الان توی مرحله فراموشی m  جان هستم ، از 20 اردیبهشت تا الان....

بیخیال اون اصلا ارزش نداره...

مهم اینه که امروز خوبم.....




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۸
rain man :|

نظرات  (۲)

خدا کنه همیشه خوب باشی

پاسخ:

       ممنون...

ایشالله همه همیشه خوب باشن....

سلام وب سایت جالب وخیلی خوبی دارین موفق باشین.
مسعود رضایی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی